Serwis

Informacje kontaktowe

NTS Sp. z o.o.
Borzęcin Duży, ul. Warszawska 749, 05-083 Zaborów
Tel. +48 22 752 06 00
Fax. +48 22 752 05 92
nts@nts.com.pl
www.nts.com.pl

Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek 8:00 - 16:00


Mobilny serwis kabin lakierniczych i stref przygotowawczych, instalacji centralnego odsysania pyłów oraz instalacji pneumatycznych

Oferujemy serwis wszelkich marek i modeli kabin lakierniczych oraz stref przygotowawczych. Zajmujemy się naprawą usterek, przeglądami, wymianą filtrów.

Pełna informacja na temat funkcjonowania naszego serwisu znajduje się w Ogólnych Warunkach Serwisowych NTS Sp. z o.o. zwanych OWS.

Zamawiając usługę serwisową Klient akceptuje warunki OWS.

Skontaktuj się z nami, na 10 dni przed planowanym przeglądem serwisowym oraz nie później niż 8 dni od wystąpienia usterki.
Po konsultacji telefonicznej w celu zamówienia usługi bardzo prosimy o wysłanie zgłoszenia na adres e-mail nts@nts.com.pl lub faksem 22 7520592 korzystając z FORMULARZA ZLECENIA - SERWIS MOBILNY.
Umówimy przyjazd serwisanta w dogodnym, najszybszym terminie.
Ceny podajemy w kwotach netto. Do cen netto doliczony zostanie podatek VAT.


Stacjonarny serwis urządzeń i narzędzi

Prowadzimy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowanych urządzeń i narzędzi. Korzystamy wyłącznie z atestowanych części technicznych.

Pełna informacja na temat funkcjonowania naszego serwisu znajduje się w Ogólnych Warunkach Serwisowych NTS Sp. z o.o. zwanych OWS.

Zamawiając usługę serwisową Klient akceptuje warunki OWS.

W celu zamówienia usługi, bardzo prosimy o wysłanie zgłoszenia na adres e-mail nts@nts.com.pl lub faksem 22 7520592 korzystając z FORMULARZA ZLECENIA - SERWIS STACJONARNY
Możesz nam zlecić odbiór urządzenia do naprawy - wystarczy zaznaczyć tą opcję w FORMULARZU ZLECENIA - SERWIS STACJONARNY, wypełnić formularz i wysłać na wskazany adres e-mail. Koszt transportu doliczymy do faktury. Pamiętaj - odpowiednio zabezpiecz sprzęt do transportu do serwisu.
Do napraw gwarancyjnych potrzebujemy zgłoszenie na formularzu, kopię dokumentu zakupu oraz kartę gwarancyjną.
Do napraw pogwarancyjnych / wycen potrzebujemy zgłoszenie na formularzu. Wycena naprawy jest odpłatna w zależności od urządzenia (przykładowo - szlifierka 50 zł netto). Koszt wyceny jest anulowany, jeśli klient akceptuje koszty naprawy.
Naprawy realizujemy w terminie do 21 dni, chyba że zajdzie konieczność sprowadzenia dodatkowych części zamiennych oraz w innych przypadkach opisanych w OWS.
Urządzenie po naprawie odsyłamy firmą kurierską. Koszt transportu doliczymy do faktury.
Ceny podajemy w kwotach netto. Do cen netto doliczony zostanie podatek VAT. Płatności rozliczane są z góry lub za pobraniem przy dostawie.


Formularze i dokumenty do pobrania

Dodaj plik